השבוע שוב חזרתי לקרוא בספרו של ד"ר ירון יובל נוח הררי הנקרא "קיצור תולדות האנושות", ומצאתי תובנות מדהימות אשר מתקשר בצורה מעניינת להרצאה ששמעתי מפי ד"ר ירדן קידר, בקורס "למידה וחשיבה" בתאריך 25.2.2013 . בקורס למדנו ודנו על ההבדלים בין קופי האדם לאדם המתפתח , במקרה זה הוצגו מחקרים וניסויים מצולמים על תינוקות, אשר במהלך השבועות , מוצגים לתינוקות תמונות עם נקודות כהות, המטרה הייתה לבדוק האם התינוק יכול לזהות פנים, וללמוד או האם זוהי נטייה מולדת. נמצאו במחקרים שישנה נטייה מולדת לניגודיות כהה, זיהוי אור-צל , ובמהלך השבועות שבהן המוח של התינוק מתפתח וגדל , נראה כי בשבוע 6-8 ישנה העדפה ברורה של התינוק לפנים של אמו מאשר לנקודות שחורות. התינוק לומד לתת משמעות לדמות שאותה הוא רואה ושומע, מצליח לקשר בין תמונה וקול- מרכיב לעצמו משמעויות והבנות על עולמו במוחו.
סטודנטית לתואר שני במגמת תקשוב ולמידה המרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה. בעלת ניסיון בהדרכת מורים בבתי ספר תיכוניים בתחום התקשוב.
יום שני, 6 במאי 2013
השבוע שוב חזרתי לקרוא בספרו של ד"ר ירון יובל נוח הררי הנקרא "קיצור תולדות האנושות", ומצאתי תובנות מדהימות אשר מתקשר בצורה מעניינת להרצאה ששמעתי מפי ד"ר ירדן קידר, בקורס "למידה וחשיבה" בתאריך 25.2.2013 . בקורס למדנו ודנו על ההבדלים בין קופי האדם לאדם המתפתח , במקרה זה הוצגו מחקרים וניסויים מצולמים על תינוקות, אשר במהלך השבועות , מוצגים לתינוקות תמונות עם נקודות כהות, המטרה הייתה לבדוק האם התינוק יכול לזהות פנים, וללמוד או האם זוהי נטייה מולדת. נמצאו במחקרים שישנה נטייה מולדת לניגודיות כהה, זיהוי אור-צל , ובמהלך השבועות שבהן המוח של התינוק מתפתח וגדל , נראה כי בשבוע 6-8 ישנה העדפה ברורה של התינוק לפנים של אמו מאשר לנקודות שחורות. התינוק לומד לתת משמעות לדמות שאותה הוא רואה ושומע, מצליח לקשר בין תמונה וקול- מרכיב לעצמו משמעויות והבנות על עולמו במוחו.
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
תודה על תגובתך.